Ni sume sal tregedi smlm buat aku fobia nk masuk opis..takut le menatang tu masuk opis aku lg..kot2 dh mmg de kat dlm opis aku tu..aduyai..MySpace.pas aku buka je pintu aku tgk dulu opis aku.aku siap sedia pegang penyapu klu dia muncul aku leh ketuk dgn penyapu aku tu.pastu baru aku masuk..MySpace.ok dia xde.MySpace.pastu aku check di belakang pintu,bwh meja,dlm laci,dalam kabinet.MySpace.ok xde..tiba2..aku de nmpk sesuatu..pjg2 wane itam..apakah itu...?????MySpacerupa2nye wayar plug pc aku daaaaaaa...MySpace.klu dh takut menguasai diri mula la aku fobia..wayar plug pun disangka menatang tu..aduyai..MySpace.

6 bebelan:

Framestone berkata...

he...23x tomey2 die ek bwk penyapu masuk ofis he...23x

out of topic--> salam azah... he..23x mmg ade training pun... wat sogan den je berjalan slow2 time bomba pancut air he...23x yg pasti ade la beberapa buah kete dah dicuci bersih.. cuma x polish je...

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

framestone:-salam..tomey ke?kite tgh takut woooooooo...smbil training smbil cuci kete ek..

nabilah_2908 berkata...

hahaha..lawak la azah...
cian die fobia sngt..smpai wyr pun di sngka ular..hehe...:)

noor afzan berkata...

binatang apekah itu?lipas ker?
haha~

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah:-tula nabilah..fobia sesgt2..

noor afzan:-menatang tu ialah ular..takuttttttnyerrrr...

Framestone berkata...

rase tomey kot he...23x takut sgt ke..ofis kamu kat mane ek..nk gak tahu..dlm hutan ek..

yup training sambil cuci kete...





AwArD