Nabilah bg award lak..bukan 1tp 4 tau..jgn jeles sbb nnt aku lak kna bg..hehehe..xleh kedekut2..nabilah dh suh bg..tp aku cam x cukup korum la...xpela bg la mana yg de ye..time kaceh nabilah sekali lagi sbb memilih kite menerima award ni..cayang nabilah..MySpace


1st award
2nd award

3rd award

4th award

17 blogger yg bertuah menerima awrds nie adalah...( x cukup 1)
  1. ayudear
  2. nuyu
  3. qaseh & hubby
  4. shemmi
  5. SRISUFI
  6. norina azna
  7. conan
  8. mummy roshie
  9. adnel
  10. naruto
  11. roxzy
  12. kaput
  13. zulkifli( KOTA PUISI )
De gak follower aku yg dh disenaraikan oleh nabilah so aku senaraikan gak..sma je kan..

  1. damaiinx
  2. Bujang susah
  3. Mrpenyubiru


ok selesai sudah so amik jgn x amik ek..MySpaceMySpace

2 bebelan:

nabilah_2908 berkata...

cyg azah gak..hihi..:)

Kudus Ahmad berkata...

Tq aunti Azah. (mewakili anak aku)







AwArD