sorry guys..lama gak aku rasa x jenguk blog aku..sorry aku x jenguk blog2 follower2 aku lg..smlm aku amik m.c cz x sihat..MySpacehmmm..byk yg kena buat ni..tag nabilah,tag damaiinx,entry2 aku yg lepas..insya Allah aku akan buat ek..MySpacethanx uols..sebenarnye hari ni aku x berapa sihat gak..pastu ditambah dgn masalah2 yg aku sendiri pun x tau knp..pelik kn..masalah tu kite x buat tp kite yg kena..MySpacemasalah tu jgk de melibatkan hati org lain..kdg2 kite x sedar kite leh jd mangsa keadaan..dan x adil @ xsepatutnye pekara tu berlaku kepada kite..MySpace
hmmmmmm...pe2 pun aku cuba bersabar dlm hal ni..selagi blh sabar..aku akan sabar..aku manusia biasa..aku x mampu nk hadapi stress aku..MySpacebile aku x mampu tu yg menyebabkan aku hilang pertimbangan..kdg2 boleh mempengaruhi emosi dan kesihatan aku..
pe2 pun Allah maha mengetahui..& aku anggap ini sebgai ujian hidup aku..sebelum ni pun aku dh hadapi pelbagai ujian & rintangan..Alhamdullillah..Allah sentiasa menolong aku..
maaf ye..hr ni aku emosi skit..myb sbb aku x sihat..aku harap dgn meluahkan kat cni leh la reda ckit dgn tekanan ni..MySpaceok la nnt aku akan buat tag2 tu ye..aku xnk cedey2..MySpace

3 bebelan:

aRe_uDear berkata...

sabar okay.. xmo tension2.. muahahaa

Bro Framestone berkata...

wel kome back

out of topic--> nk wat cam mne... mmg agak bz sikit huhu cari rezeki tambahan... harap berjaya la buat dia

Princess Azah berkata...

are_udear-mmg tgh sabo ni..

framestone-amin2..







AwArD