Nak story sal tetamu x diundang ni..menatang kaki 4 berbulu oren ni bukan kepunyaan aku..gile hape nk bele menatang kt office cukup la semut2 yg de x terbele aku..owner kucing ni bukan calang2 org kat cni..nk tau sape owner kucing yg sllu bertandang office aku ni?kucing ni adalah hakmilik kekal penghulu tempat aku..rumah penghulu dengan office aku sebelah je..so kucing ni leh suka suki dtg ke office aku..bukan kucing ni je sebelum kucing wane oren ni de gak kucing penghulu yg lain..pun sma suka gak dtg ke office aku..mentang2 tuan ko penghulu..suka suki masuk office aku ek..biasa tu..

ni la kucing oren tu..aku x tau pe nama dia aku pnggil kucing penghulu je..manja2 nk bodek aku la tu..


tgk dh mula mengada2..


ni la rupa dia..comel la jgk..tp x dibersihkan..klu aku tuan ko,x cmni ko..dgn bertaik matenye..aduyai..busuk

yang aku fenin klu kucing ni ilang..kat aku gak anak penghulu tnya..cam aku lak yg bele kucing dia..tensen tul..
MySpace

2 bebelan:

aRe_uDear berkata...

huhuuu.. si tucen nuning 2 nak cube mengendeng2 kat kzah la tue.. tau kzah suker kucing.. ekekee

dmx berkata...

comey..gak tucen 2,ada pasport x / takut pendatang asing..dah kena buat visa...spoi2







AwArD