DOA INI MUJARAB, SEBAIK BAIKNYA DIBACA SETIAP PAGI JUMA ' AT:
SEBELUM KELUAR RUMAH.
Tak payah nak berabis duit buat facial ataupun
botox...... etc..... Tengok aje orang orang dulu atau seniwati -seniwati
lama kita yang sentiasa kelihatan manis...... khabarnya dia orang memang
pakai doa yang sama...............Cuma kena rajin menghafal dan baca setiap
kali pakai bedak atau keluar rumah....................MySpace


Doa pemanis muka ni lebih afdal lagi kalau dibaca 3 kali sehari
sebelum memakai bedak atau a lat 2 solek atau minyak rambut .MySpace

Hafal dan tarik nafas dalam dalam dan hembus ....... Lepas itu.
Baca kuat-kuat ........... Bagi semua orang dengar.....................

Selamat mencuba......... amalkan lah... Tak rugi ....!! !!! !!!!!!!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>




" minyak si tuang tuang,

ku tuang dalam kuali,

muka ku macam beruang,

semua orang gerenti lari.

kuang.. kuang..kuang. ."
MySpace

He.... He..... he..........semoga bertambah manis...

P/S:-jgn marah aku,entry ni aku amik kat email pemberian kawan aku..nk tau dia kata pe..

Hahahahahaha. .. ampun tuan ku............beribu ribu
ampun................... Hamba pon terkene...... beb
(hampeh ko nini..waaaaaachaaaaaa..)
MySpaceMySpace

0 bebelan:





AwArD