Hari jumaat yg lepas aku g umah ami ar ( adik mak aku merangkap bapak sedara aku )sbb sepupu aku Sharifah Ainul Mardiah akan melangsungkan perkahwinan pada hr sabtu hr tu..kul 5 aku dh bangun sbb nk bersiap sbb ayit hantar aku n mak ke rumah ami ar pastu dia terus masuk keje..hr sabtu bru dia dtg dgn ayah aku..ni la muka selengge aku..dh la tdo lambat bangun lak awai..ngatuk2..MySpacesampai2 aku terus tolong bungkus membungkus utk tetamu yg dtg kenduri..bakal pengantin pun turut sma..aku mmg suka bungkus membungkus ni..ha ni la yg kitorg bungkus..besh la aku lak exited..
ni lak goddies utk keluarga pengantin lelakipastu aku tolong isikan telur kat bunga telur...rosNani.pian,fahmi n fasha pun turut membantu..rajin depa ni..tepuktangan
tadaaaa..dh siap..tantik kan..amboi berserinye wajah bakal pengantin ni..ihikhik
pada waktu malamnye..kitorg menyiapkan bilik lak..cantikan..rindu
ni lak upacara mkn dlm talam ramai2..berebut2 kitorg mkn..

1 bebelan:

qaseh & hubby blog berkata...

tu ek sepupu ko yang kawen tu??cantik kan pngantin tu







AwArD