MySpace
Perhatian...cewah..
sok aku cuti nk balik kg belah mak..sepupu kawin...
sabtu ni sepupu aku sharifah Ainul mardiah binti Syed Sahar akan melangsungkan perkahwinannye( aku x hengat nama bakal suami dia ) so aku kna la g awl xkan nk dtg time kenduri kan..
MySpace
sure masa kenduri nnt mokcik2 sbuk2 tnya aku bila lak..aku cam biasa akan bg jawapan yg sma..biarlah rahsia..hahahaha..mesti depa bengkek je..eleh tnya je wat pe klu nk support duit kenduri kawen aku xpe gak..
MySpace

Hari ahad lak saudara belah ayah aku lak kawin..iaitu Raja Izzuddin bin Raja Kamarulzaman..nama bini dia pun aku x hengat..
apa2 pun pada mereka..selamat menjalani kehidupan yg baru..
MySpace

3 bebelan:

aRe_uDear berkata...

huhuuuu kzah kenyang la makan nasi minyak t nih heheee..
ok selamat bercuti k.. take care..

dmx berkata...

temekasih..ler visit my blog...4care

Princess Azah berkata...

are_udear:-mau x kenyang..2 kenduri ayu..fenin mkn nasi minyak..tq..hehehe..

damaiinx:-tq damaiinx..







AwArD