kejadian ni bru je belaku td..aduyai..sampai skrg ni aku masih dlm ketakutan..nk tau pe yg gempar sgt..pas je oyen kuar dr office aku..de seekor ular menyelinap masuk office aku..ular tu adalah jenis spesis tedung.MySpace.aku mmg ckup allergik dgn menatang2 ni tp menatang ni la yg sllu aku terserempak..aduyai..la ni jantung aku masih lg berdegup kencang cm nk sakit jantung pun de ni.MySpace.Alhamdulillah aku x pe2..cz ular tu btul2 lalu dekat kaki aku..klu x..xtau la aku de ke x lg.MySpace.
aku sendiri pn x tau cmne ular tu leh masuk..mesti korg igt office aku berselerakkan..tlg ckit office aku kemas tau..x sesuai utk menatang tu menginap..myb sbb cuaca..office aku sejuk de aircond so dia nk tumpang la..byk cntik.MySpace.harap2 ular tu x dtg balik..mana tau dia nk balas dendam dgn aku.MySpace.ko dtg aku fire...

5 bebelan:

afiq berkata...

ya allah..takot!!

dmx berkata...

damaiinx..dtg urgent,flying mcm supermen dlm movie..2helping azah,huhuk...maaf silap tempat landing,rasanya macm toilet jer..semacam.

aRe_uDear berkata...

hohooo.. kzah.. opis kzah nie dah jadi cam zoo dah nih.. sumer binatang suker mai tuh hahahaa...
bayer tul laaa... nsib x paper...

Princess Azah berkata...

@FIQ:-mmg takut smpai skrg masih fobia dkt dlm office ni..

damaiinx:-wakakaka..awat landing kat toilet ni..

Princess Azah berkata...

are_udear:-bkn sal opis ni..myb la sume menatang suka sgt kat akak ni..oyen,semut sume mesra dgn akak..termasuk la menatang yg masuk smlm..de hati nk mesra gak la tu..







AwArD