ok skrg aku nk tunjuk masa kenduri lak..
ni tempat memasak leader memasak ami pin ( bapak sedara)..msa ni ntah mana peginye ami pin..bab masak memasak ami pin mmg pro..
Nda2 tgh bz buat makan beradab..
Aik.. ami Ali xkan pandang je kot?
Nani n mokcik2 tgh potong oren..kemain lg sempat lg posing ye..
time ni org dh ramai dtg dh..
kak sheeda n dilla..
shafiq..sepupu aku yg sorg ni dh lama aku x jumpa..
Abg mat,kak ina n family..dpt jumpa kejap je..
loving couple of the year..khatijah n fahmi..aduyai depa ni klu berkepit x hengat..depa ni coming soon..
ayunye syura..
mahani n sakinah..cntiknye sma kaler la dgn tabir belakang tu...
pose x hengat dari farhana..
macho..yusoff..
kak Huda..tahniah x lama lg de org baru..
fadhil yg semakin chubby..maklum la x lma lg bergelar bapa..
Nani n pian...suami isteri ni mmg sentiasa ceria..
fasha..yg tersipu2 malu..
kek kawin 3 tingkat ni nda ra yg sponsor..taukey kek la katakan..

Selamat Pengantin Baru
Sharifah Ainul Mardiah binti Syed Sahar
&
Ariff ( aduyai aku still leh x hengat nama penuh hubby ainul ni)
Ainul tgh menunggu ketibaan suami tercinta..
ketibaan suami Ainul..cm betul raja la..
Bagaikan pinang di belah dua..sma cntik sama padan..


with family..
sorry pic aku mmg xde dlm ni..sbb lari tema..hehehehe..
see..mmg jauh larinye kaler baju aku...lgpun time kenduri cuaca paneh sgt..aku rasa aku serabai sgt masa tu..

Aku doakan semoga Ainul dan suami bahagia hingga ke akhir hayat..dan cepat2 dpt baby..
amin...

sekian terima kasih..tepuktangan
MySpace

2 bebelan:

aRe_uDear berkata...

Princess Azah tuh.. cayalahhh..
hohoo puas la mkan nasi minyak...

Princess Azah berkata...

saja letak omputeh skit..bukan pueh dh..terlampau pueh dah...bila la nk jumpa puan ayu ni..







AwArD