(ayah kita yg baju purple tu)
Aku x tau cmne leh lupa birthday ayah aku pada 4hb June g lepas..tiap2 tahun x penah lupa..rasa sedey sbb terlepas tarikh..ayah aku pun x hengat harijadi dia agaknye..walaupun terlambat aku still nk ucapkan selamat hari lahir kat ayah aku yg ke 61..semoga panjang umo,diberi kesihatan yg baik dan sentiasa dimurahkan rezeki..jasa ayah x dpt aku balas..walaupun mcm dugaan ayah aku hadapi..ayah tetap sbar & tabah hadapi sume tu..aku masih ingat lagi...de org ckp kat aku..ayah aku keje pengawal keselamatan..dorg boleh ckp keje ayah aku ni keje pemalas..duduk menung je.MySpace.Alhamdullillah dengan keje tu jugak la ayah aku membesarkan kitorg adik beradik..ayah x penah hampakan kami adik beradik..dengan keje tu gak la..mak aku x penah di suruh bekerja..dengan keje tu gak la..kami adik beradik selesa duk umah merah tu..tu sume hasil titik peluh ayah..pernah tempat keje ayah kna rompak..pistol di kepala tp ayah x pernah serik utk menyuap nasi dimulut kami..x seperti org yg mengata tu..sanggup hidup susah sbb maleh nk koje..pastu mengata ayah aku lak..aku x akan lupa org tu..sptutnye dia kna malu pada diri sendiri..sekurang2nye ayah aku de tgjwb menyara kami..lg org nk mengata lg murah rezeki ayah..Alhamdullillah..MySpaceMySpace

0 bebelan:





AwArD