Semalam aku n kak dah g ipoh..perjalanan dr Slim River ke ipoh agak jauh gak mengambil masa 2jam setgh..so nk dijadikan cite pagi kitorg dh kuar sbb bas express ke ipoh kul 830..dr umah kami menaiki bas nk ke pekan Slim river..kami tggu punya tggu bas x gak nmpk btg idung..aduyai tension tul..rupa2nye bas rosak..tension..pas2 kak dah cll sepupu dia suh tlg hantarkn..settle masalah..sib baik de org tlg hantarkn..pas2 kitorg tggu la bas nk ke ipoh..bas tu dr tg malim..tunggu punya tunggu bila bas tu tiba bas tu menonong je pg..jenuh la aku menahan..driver bas tu leh xnmpk kitorg..dtg lg bala..bas terlepas lak..marahdlm hati %?!#@ aku kt driver tu..tp aku n kak dah still leh cool lg..xpe kitorg mmg adventure terlepas bas express kitorg leh naik bas loncat..redah je..pantang aku klu nk kemana2 patah balik..dh alang2 pegi aku teruskan jua..so mula2 kitorg naik bas ke sungkai turun ke sungkai naik bas ke tapah lak..turun ke tapah naik lak bas ke ke kampar..dr kampar terus ke ipoh..kira2 4 bas kitorg turun naik..seluruh pelusuk kitorg redah..rasa seronok lak sbb dpt tgk tempat org..masanye lebih kurang sma cm naik bas express cuma byk tukar bas..bas express nma je express tp slow..bas loncat laju..so masa x lari sgt la..dlm kul 1130 pg kami smpai..Alhamdulillah...tepuktangan pas2 kitorg tggu iwan n adik dia di medan gopeng n kitorg g JUSCO..sampai JUSCO tempat kitorg tuju dulu PIZZA HUT sbb kak dah nk smbut birthday si iwan kt ctu..
mula2 iwan ni malu2 siput nk tgkp gambar..

selamat hari lahir iwan yg ke....?berapa ek?25 ke?ke 52?
potong jangan x potong kek tu..
ni pizza super supreme..leh la tahan..
ni lak pizza thai seafood..ni sedap gak..tp masing mkn 1 slice je..malu2 siput sedut masing2 nk makan pizza tu..
Pas makan kitorg plan nk tgk wayang..nk tgk cite syurga cinta..aku exited sgt nk tgk cite ni..tp aku frust akhirnye sbb full..yg de kul 5..lewat sgt..time 2 cuti so budak2 sekolah g tgk wayang..x dpt g tgk wayang kitorg ronda2 je la..aku sempat beli handbag..nk cr wallet sume xde yg berkenan..
pas ronda dlm JUSCO..iwan ajak g karaoke kat GREENTOWN MALL..ok gak tempat karaoke ni selesa..
iwan n adiknye tgh pilih lagu..
masa depa tgh cbuk2 pilih2 lagu aku n kak dah sempat berposing..muka aku sengal masa ni..muka penat..
masa ni kat tingkat atas medan gopeng..smbil tggu time bas kitorg..g minum dulu..
kak dah n iwan berposing..awat la dr td si iwan ni asyik memikirkn masa depan?

aku n kak dah mengabadikan kenangan kat ipoh..(betul ke ayat aku ni?)

so far kitorg happy sgt semalam..walaupun pelbagai halangan aku n kak dah hadapi tp sume yg dirancang tetap berjalan lancar..kul 545 ptg bas pn gerak..cepat tul masa berlalu..to iwan n adiknye yg tersipu2 tu..thanks uols..korg mmg besssssssssttt..menari

0 bebelan:







AwArD