Sebenarnye entry ni minggu pasnye..pada jumaat yg lepas..dr hari ke hari aku nk entry..x entry2..pada jumaat yg lepas (19hb june 2009 )..aku lunch dgn ayu,ct,jedod n nana..mulanye nk ajak ajar tp ajar dh berjanji dgn kwn dia so xpela..tp kami still lunch di restoran yg sma cuma meja je lain2..nama restoran ni restoran dapur siam terletak di Ulu Bernam..restoran ni feveret restoran ayu..dh byk kali ajak aku lunch kat restoran ni..so aku tunaikan permintaan dia takut kempunan lak dia nnt..

punya la lapar..dh mkn baru teringat nk bergambar..puan ayu ( are_udear )kite lak xnk bergambar..takut nnt glomour sgt katanye..

ni senyuman dh kenyang namanye..jedod smbil tersenyum kekenyangan..

amboi nana asyiknye mkn keropok..

aku n ct..

best sgt dpt lunch dgn dorg..asik ketawa je..pastu dpt lak berita gembira yg ct akan menamatkan zaman bujang x lama lagi..Alhamdullillah..happy sgt.tahniah......MySpace.

0 bebelan:







AwArD