Hmmm..hr ni aku membzkan diri aku malas nk pk bende2 yg menganggu fikiran aku.MySpace.sok aku x dpt nk jenguk2 blog2 korg cz sok aku akan menghadiri temuduga..dpat @ x..aku x kisah yg penting aku mencuba..temuduga tu di pejabat buruh TAPAH..tau kan TAPAH kat mana..pernah dgr kan nama tempat tu..klu x pernah dgr search la kat google map ek..MySpace..byk entry aku nk masukan tp masa x terlalu jeles dgn aku..insya Allah hr jumaat bru aku masukan..doa2kan utk kite tau..jumaat kite jumpa lagi ek..MySpace

5 bebelan:

MisZrOxZy berkata...

gdluck ek..

nabilah_2908 berkata...

good luck azah...

hrumm..bnyk dh terlepas n3 terbaru dari azah... :)

thnks cz rajin wat tag tu..seronok x..? hehehe..

pape pun take care...(^_^)

Framestone berkata...

jawatan pe tue ek he..23x kite pun mencari koje nie

out of topic--> Kat Tg Malim hujan lebat la.. huhu kamu kat mane ek..kerje kat slim river ke?? tp sampai Behrang semalam hujan rintik2 je

aRe_uDear berkata...

wish u best of luck k..
harap2 dapat la keje tue k..

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

missroxzy:-thank u..muahhhh..

nabilah:-tq nabilah...best sgt wat tag tu..u to..

framestone:-sume de..sabtu ni kat teluk intan pun de..

are_udear:-tq ayu..





AwArD