Malam td aku n mak buat gubahan utk persiapan pertunangan adik lelaki aku..awas..jgn tnya aku bila lak..sure pastu korg tnya aku bila lak kn..biarlah rahsia..he3.MySpace.smbg lik cite td..so aku nk mak menunjukkan bakat terpendam..he3..aku shuke bende2 cmni..nk kata aku kreatif tu..xla kreatif mna pun..tp puas bila buat bende2 ni..
MySpace


ini la sebahagian yg aku & mak buat..byk lg x siap..mlm td smpai kul 1 buat bende alah ni..pe2 pun syok buat bende alah ni..



saja nk interprem pic adik sepupu ( Raja Hazeem Saifullah ) yg tgh posing atas kete ni..bru 2 thn dh pandai posing..rasa nak geget je budak ni...MySpace

7 bebelan:

damaiinx berkata...

wah,skill laa...
nnti nak tempah kat azah....leh ?

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

damaiinx:-yeke...xla skill sgt..nk tempah?damaiinx nk kawin ke?jeng3...

aRe_uDear berkata...

tunjuk jgn x tunjuk kzah.. heheee

nabilah_2908 berkata...

hrumm..if azah dh de bakat cm nie..leh dijadikan sumberpendapatan...(^_^)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

are_udear:-tgh tunjuk la ni..tadaaa..

nabilah:-insya Allah..mmg de niat nk kembangkan bakat yg sedia kembang ni..hikhik..

shanani_sss berkata...

azah time azah nak kawin nanti....
bagi nani buat yer
i akan wat yang tercantik utk azah..
nani kan cayang azah
kan kan kan

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shanani_sss:-okey..janji tau..buat lawa2 ek..





AwArD