Time kaceh x terhingga kpd zafiranabilah a.k.a nabilah yg bg aku award2 yg tantik ni..sbnrnye dh lama nabilah bg award ni tp masa x mengizinkan utk aku entrykan..ok skrg aku nk tayang award ni kat korg..jgn jeles sbb award ni aku akan bg kat korg gak..khas utk sume follower2 aku..so jgn sedey2 la ye..

1st award


award ni spesel skit sbb nabilah sendiri yg buat utk follower2nye..tantik sgt..time kaceh..

2nd award

ada tag nk kna jawab..5 hobi & 5 fakta

5 hobi
  1. paling suka membaca novel & memasak..boleh la masak utk diri sendiri..klu x sedap pun diri sendiri yg mkn..
  2. suka tgk CSI ( MIAMI,NEW YORK & INVESTIGATION CRIME ) & HOUSE..suka sbb de siasat2..
  3. suka menyakat & bergurau tp berpada2 agar x menguris hati org lain..
  4. suka pelihara tucen..setakat ni de 4 ekor je tucen iaitu punggut yg nemok,enteng,ompok pun dh nemuk & uteh yg suke tdo merata2..bila tgk tucen2 ni terhibur ckit hati bila tgh kesedihan..
  5. suka jenjalan, x kisah la g mana yg penting happy..
5 Fakta

  1. anak sulung dr 5 beradik..
  2. cukup pantang klu ditengking & tinggi suara..tgk suara sape yg tinggi nnt..
  3. Suka tempat yg tenang & mendamaikan..
  4. happy go lucky gak la..
  5. ikhlas berkwn dgn sesiapa saja..klu nk jd lawan pun ikhlas gak..
komen utk nabilah

  • blog dia ni mmg cntik dan ceria..
  • rasa terhibur bila baca blog nabilah..sentiasa menantikan entry terkini dr blog nabilah.
  • seorg akak yg cukup menyayangi adik2nye..bertuah adik2nye mempunyai kakak seperti nabilah.
  • APA KATA HATI..suka la tajuk blog nabilah ni sesuai sgt sbb ianya dr hati nabilah..


MySpaceMySpace

0 bebelan:







AwArD