knp sejak 2 menjak ni aku sllu hangin..hangin dgn persekitaran aku ni..nk tau sbb pe aku hangin..cmni..belakang opis aku ni..de 1 bengkel motor..kepunyaan anak tiri org sebelah yakni penghulu aku la..hari2 dok...

prengggggg!!!!!prenggggg!!!!!!!
MySpace
tahan ke?klu hari2 cm tu?
nyaris skit je aku ni nk sakit jiwa..
MySpace
yg paling2 aku hangin..klu rete bende belakang tu ilang,mak budak tu terkedek2 dtg kt aku..

" azah,ko kunci x pagar depan tu smlm?barang2 H hilang..''

aku jawab..

'' klu kunci pun,dorg cabut pagar belakang 2 ''

bukan 'bukak' ok 'cabut'..

so slh siapa ye klu rete bende dia ilang???

MySpace
cukup la oyen aku tlg tgk..xkn bengkel cabuk tu aku nk tgk2kn jugak..

hmmm..aku pot pet pun x guna sbb penghulu kn..xleh nk buat pe..
so hari2 aku sakit jiwa & telinga la..

MySpace

jgn x caye aku penah bertekak dgn penghulu sbb dia nk guna internet opis aku utk program org lain..MySpace
aku suh buat surat,dia xnk..nk guna kna la ikut prosedur..xkn x taukn..
sorry la aku nk bg..jgn hengat dia penghulu dia leh buat suka2..porahhhhhh...

16 bebelan:

nabilah_2908 berkata...

apa kata azah g letupkan aje bengkel moto tu...wahaha...menyusahkn idup betul..
sabar jer la azah....(^_^)

Framestone berkata...

kamu koje kat mne nie ek

out of topic--> leh je nk jadi follower ke 200...just xjd follower.. then bile ade follower ke 199... kamu dftr la jd follower ke-200 he...23x

ops entry sebelum nie khas untuk peerempuan.. yg nie khas untuk lelaki pulak

::@FiQ berkata...

hangin kan?? keje da la stress... kalo preng tuh muzik kitaro ker sedap la sket telinge dengo..ye dak

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah:-ikutkan hati mmg nk letupkan je..

framestone:-dkt area slim village..sure bro kenal penghulu ni kn..

afiq:-tu la pasal..binggit tingge ni..

Framestone berkata...

he..23x kenal kot..ops xelok memburukan org..so jgn bgtau nama die kat sinie... nnt die perasan time curi pakai internet he...23x

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

framestone:-mana de burukan org?sy burukn dia ke?sy jz luah pe yg sy rasa je..sy x sebut nama dia pun..insya Allah dia xkn taunye..klu dia tau pn ok gak sekurang2nye dia tau pe yg sy rasa.

damaiinx berkata...

salam,azah..tu lah setgahnyer biler ader kuasa,muler ler...giler kuasa.giler segalernyer.....adeh,adeh..s
impati gak... kat azah

shanani_sss berkata...

saper yang nak kondem azah...
berdepan dgn nani dulu....
biar nani wacaaa sama dia.....
suka hati lah azah nak kutuk saper pun kan....
dah mmg teruk
nama je pghulu....
tp asyik nak ambil kesempatan utk kesenangan diri sendiri...
kepada azah teruskan usaha anda...
pedulikan aper org nak kata....
blog azah...
suka hati azah lah nak tulis ape pun....kan
nani sokong azah...kutuk pghulu yang suka amik kesempatan tu....
satu lg....kalu anak pghulu tu preng preng moto lg...azah sumbat je air dlm lubang ekzos moto tu....
hahahahaha......

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

damaiinx:-salam..tula xleh nk buat pe..biar la dia dgn labu2nye..xnk komen lebih2..

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shanani_sss:-he3..tq nani..hmmm..

shanani_sss berkata...

azah tak sebut nama pun azah cuma sebut jawatan dia sahaja...
saper yang makan cili
dia yang terasa pedasnye.....
lain kali baca tu biar terang...
kalu tak nampak jugak pakai kanta pmbesar lagi bagus....
keh keh keh
faham
jgn kaco azah kita...
kita cayang azah kite tau

shanani_sss berkata...

baru jd penghulu dah berlagak
lum jd wakil rakyat lg...
lom jd menteri beso lg...
lom jp tpm lg...
lom jd pm lg...
kalu jadi....lingkup lah malaysia
ada pemimpin camtu
kwang kwang kwang

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shanani_sss:-he3..xpela..dia penghulu..kite ni sape..kn3x..

Framestone berkata...

mmg la xbuh nama die he..23x senyap2 sudah ek he...23x bile la mahu wat gathering nie ek

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

framestone:-ni blog sy..tu hak sy..sy x buruk2an dia..tu jz luahan sy..cm awk..tu hak awk nk buat entry pe2 pn..wlupn x sepatutnye awk letak link blog sheritaaziz tu..x kisah nk buat entry tu tp jgn smpai org tuan punya blog tu tau nnt..org dh tentu masuk..

shanani_sss berkata...

hey framestone!!!!!...
yang hang menyibuk ni naper
suka hati sepupu aku la nak kata ape pun
ni blog dia
ko jgn nak menyibuk kat sini
kan aku wacaaa baru taw....





AwArD