Aku dpt email dr seorg teman yg setia bg email kat aku tp aku cukup la jarang bg dia email..aku terima 1 email..tajuk email tu ' bakar hidup2' ckup ngeri bila aku tgk tajuk email tu..aku pun gatai2 tgk la video email..Ya Allah..!!!!!!MySpace


video
amaran:-klu korg x berani nk tgk jgn la tgk..

Aku cuma tgk separuh je video tu..x sggup tgk hbis..tu pun dh terbayang2..trauma tul aku..aduyai.MySpace.aku x blh la tgk bende2 mcm ni..mula la mengigau siang mlm.MySpace.sedih pun de.MySpace.kejamnye...bukan bakar sampah tp ini manusia..

2 bebelan:

nabilah_2908 berkata...

kenapa kejam sangt...Ya Allah...pe salah mereka2 tu...tp kan azah.....pelik cikit..orang yg kene bakar tu relax jer...evn kene sepak..bantai bagai...api2 kt badan dia..die biar jer...mcm x rasa papa..

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah:-mmg kejam kn nabilah..eeeee..kite teringat2 skrg ni..myb kesakitan yg dialami tu tahap yg kritikal smpai dh x mmpu nk menahan..





AwArD