Pada 25hb Julai yg lepas kwn baik aku ( ct halizah ) telah melangsungkan perkahwinan dgn meriah & gilang gemilangnye..best sgt tgk kwn baik kawin..tumpang bahagia..MySpacehik2..entry sebelum ni aku de bgtau kwn aku yg sorg ni nk kawin kn..hr tu aku letak pic nikah dia..skrg ni aku nk letak pic di hari persandingan dia..cntik sgt..wane feveret aku pink sumenye..MySpace
pas hbs solek aku amik kesempatan utk bermnja dgn ct buat kali terakhir..isk3x sedey tau..pas ni dia bermanja dgn org lain dh..hahaha..
jedod amik berkat kat ct..dh la lari tema..hik3x..

apat pun amik berkat..dtg dgn sape tu?????

x puas bermnja lg tu..amik lg gambo kat pelamin lak..

semasa ni tgh tggu pengantin lelaki sempat lg posing..

bagaikan pinang di belah 2..sma cntik sama padan..cantikkan.....
pas bersanding makan beradab..aku jd pengapit x rasmi & x sgaja..suh jedot jd pengapit jap je pastu dia lari..so aku mkn di meja pengantin duk sebelah pengantin..
lepas hbs majlis ct & hubby ajak aku ke tasik proton city..dia suh aku tgkp pic kat tasik tu..lg sekali aku dgn x segaja jd photographer x rasmi yg x pro..

pengantin ni mmg dh pndai posing..cukup senang keje aku..

cantikan..permandangan pun cntik..

dah mcm ala2 hindustan lak..hik3x..

aduyai romantiknye..

menuju ke gerbang bahagia..

romantiknye.....
ini sebahagian je tau sebenarnye byk lg pic2..ckup la ni je aku letak..
Alhamdullillah..semoga mereka bahagia hingga ke akhir hayat & dikurniakan anak2 yg soleh & solehah..amin...

SELAMAT PENGANTIN BARU

7 bebelan:

shanani_sss berkata...

makeup tak tantik
nampak lbh matured dari usia

damaiinx berkata...

hi,azah,kat maner diaorg posing nie,mcm kat tasik taiping ker...? hehehek

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shanani_sss:-yeke..nani..

damaiinx:-ni kat tasik proton city tg malim..cntik x damaiinx..

damaiinx berkata...

salam,azah...sweet gakk .
azah ker ..snap pic,nie
pro..gak,
Selamat Berbahagia..

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

salam damaiinx..sy tlg tgkp gmbr je..xde la pro cuma mmg pengantin pandai posing & permandangan tmpat tu cntik..

aRe_uDear berkata...

huhuuu.. teringat lak eden tym kawen ari tue ekekeee... sweet moweet ahaks... hohooo kzah pndai snap gambar2 yg ehem2 nampak hahahaaa.. leh jdi Photografer t nih.. hehee

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

are_udear:-ececeh..teringat memori daun pisang lak puan ayu ni..cm ko x kenai kak ct ko..cian abg dia kepenatan posing tau..1 tasik round tau x..





AwArD