aku cukup la x pueh hati..paneh je hati ni..menyibuk je manja2 dgn mak aku..asal mak aku duduk je dia mula menyibuk duk atas riba mak aku..jeles tul aku..aku yg anak dia pun x cm tu tau..pantang la mak aku melabuhkan punggung dia mula dia dtg nk duk gak ats riba mak aku..mengada2 tul.MySpace.

''tu mak kite la..bukan mak awk la..pasan je..x malu.."..baik punya aku sound..dia pandang aku dgn kerek je..MySpace

''pe pandang2?''nk cari pasal dgn aku la tu..dia buat 'dek' je..hampeh tul..MySpace

korg mesti tertnya2kan sapekah gerangan yg aku hangin sgt tu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ini dia suspek yg aku hanginkan..menci tau..mak aku duduk dia pun cbuk duk atas riba mak aku..mak aku solat duk tahiyat awl ke akhir ke dia pun cbuk nk duk atas riba gak.mak aku nk menjahit pun cm tu gak..pagi2 dia cari mak aku..tau je loksai mak aku kt ne..tp dlm umah je la..hikhikhik..itu la uteh yg mengada2 pasan mak aku tu cm mak dia..MySpace

p/s: skrg oyen dh menemani aku kat office setelah dikurung oleh tuannye krn takut dipatuk ular..cittttt..yg aku ni xde lak depa risau..MySpace

4 bebelan:

Shemmi berkata...

laa...kucen penyer...

hahaha..

damaiinx berkata...

salam....azah,
ingatkan ayah azah !! kah kah

nabilah_2908 berkata...

haha..lum abis bc g..dh tau dh msti kucing azah...scroll ke bawah...nh..betul pun...la..la..la..(^_^)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shemmi:-hehehehe..shemmi igt pe?

damaiinx:-salam..uik xkn ayah kite smpai duk atas riba mak kite..hahahahahha..

nabilah:-ye betul tu..10 markah tuk nabilah..





AwArD