Semalam aku entry sal aku mimpi jumpa baby & bwak dia balik..entry ni x tau de kna mengena dgn mimpi aku smlm @ ianya sekadar kebetulan..

Semalam anak bongsu org sebelah ( sape ke lg klu org kuat kg aku..nnt sebut jwatan nnt de lak yg kata aku ni memburuk la pe la so fhm2 je la )bwak seekor anak tucen..biasa la anak tucen meow2 jela..aku tnya mana dia dpt anak tucen tu?cian anak org kuat kg tu ckp maknye jmpa kat sekolah ibunye xde agaknye org buang..so dia amik la bwk balik..dia nak bela tp maknye anak org kuat kg ni xnak plak..so dia bwk kat opis aku nk tnya smada aku leh jaga tucen tu ke x..cian lak aku tgk tucen tu..so aku amik la..


cian..mata pun x buka lagi lepas aku amik..aku letak sebelah pc aku..agaknye sejuk kna aircond..anak tucen tu tdo..MySpace


tomeykan..sayu hati tgk..MySpace

Aku masuk kan anak tucen ni dlm paper bag pastu aku bwk dia balik..sepanjang dlm perjalanan balik..anak tucen ni masih tdo lg so xde la bising meow2 je..
sampai2 umah aku bg susu..

ni la botoi susu tucen..sebelum ni pun tucen2 aku pakai botoi susu ni..tp puting tu x sesuai utk anak tucen tu..aku cuma titis susu dlm mulut anak tucen tu..

aku lum buh nama anak tucen tu lg.. xtau nk buh nama pe..aku nk korg ( follower )bg nama kat anak tucen ni..leh x?MySpace

11 bebelan:

::@FiQ berkata...

comelllllllnyer!!!
jeles afiq~!!!!!
kaler die putih!!!
name?? kne pk dulu tuhh..
hurmm.....sker name omputih ker melayu...

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

@FIQ:-tomeykan @fiq...x kisah la omputih ke melayu..hikhik..

nabilah_2908 berkata...

ala...ala...sayu nyer tgk kucing nie..
bagi nama putih..senang..(^_^)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah:-ala nabilah tucen kite dh de nama putih...

shanani_sss berkata...

aaa bagi nama ketik heeeeee

damaiinx berkata...

salam,azah...kan tol mimpi 2 nak dpt bende baik,syukur....cadangkan namenyer,...DMX.kakakah

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shanani:-ketik...he3...nnt dia beso x ketik dh..

damaiinx;-Alhamdullillah..leh ke buh nama dmx?

MisZrOxZy berkata...

tomey nyer..
nk la kucing tue..
huhu..

shanani_sss berkata...

dah beso pun paggil ketik jugak lah
tomey tomey tomey

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shanani_sss:-mak kite dh letak nama kutip..sbb kite kutip..

shanani_sss berkata...

cian ketik@kutip da mati....
ermmmm





AwArD