Malam td aku tdo dlm kul 1200..selepas baca novel mata punya la berat..MySpacesampai x sedar masa bila aku tidur.MySpace.so bermula perjalanan ku di alam lain...aku bermimpi..

aku tgh tggu bas..x pasti nk kemana..pastu aku terjumpa baby..biasa la mimpikan x detail cmne leh jumpa baby tu..tau2 dh jumpa..x pasti gak la jantina baby tu pe..pastu aku amik baby tu..naik bas pun aku bwk baby tu..org yg cukup suka dgn baby tu semasa dlm bas..org igt tu anak aku..pastu turun bas aku bwk baby tu kat rumah sape aku x tau & mandikan baby tu..selepas tu aku terjg rupa2nye aku peluk cepan bok aku..he3..MySpace

pelik2 mimpi aku..knp lak tiba2 mimpi baby..pe la maksud mimpi tu kan..wlupepun mimpi adalah mainan tdo..klu korg mimpi tiba2 terjadi pekara tu myb itu kebetulan je..aku x pasti mimpi ni de kaitan @ x dgn kehidupan kite..kdg2 bila kite terlalu memikirkan sesuatu pekara akan terbawa2 dlm mimpi.MySpace.harap malam ni aku dpt mimpi yg best2..he3..

3 bebelan:

damaiinx berkata...

salam,azah,mimpi peluk baby tuu tanda nak dpt rezeki bykkkkk ? @ tebalikkkk....apepun,mimpi tu mainan tidokan.....hhahak

nabilah_2908 berkata...

yer ke DMX...?? sy pun selalu gak mimpi budak kecik...baby sampai la budak dlm umur 7 thn..

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

damaiinx & nabilah :-yeke..x tau la pe maksudnye..stp org lain tafsirnye..de kata jodoh la..rezeki la..alamat x baik..hanya Allah je yg tau..





AwArD