hr ni aku rasa cedey sgt2..MySpacexde mood nk entry sbb tu merepek meraban letak entry otomen smlm sbb nk hiburkan hati..MySpaceaku nk bgtau kat korg yg anak tucen yg aku jumpa hr tu telah pun mati..MySpaceAllah lebih syg kan dia..aku dh cuba sedaya uapaya tp Allah lebih syg kan dia..sedey la..mak aku pun de bgtau anak tucen klu x buka mata mmg susah nk jaga..tp aku cuma nk bg dia terus hidup..hmmm cedey sgt bila dpt tau kutip dh xde..MySpacexpela..biarlah dia pergi..

4 bebelan:

nabilah_2908 berkata...

lumrah kehidupan azah...yang hidup pastikan mati..
sabr eh..xmo sedih2 sngt... :)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah:-ye nabilah..xpela dh ajal dia kn..:(

shanani_sss berkata...

ketik2 nani akan merinduimu
sob sob sob iskh ish

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shanani_sss:-isk..isk..cedey..





AwArD