hr sabtu hr tu Mas ( gf adik ) dtg umah..dia klu dtg mesti dia resepi baru nk perkenalkan masa dia dtg tu dia buat tempura seafood..hmmmmm..masa dia buat aku xde..aku lum balik keje lg..masa dia gtau cara nk buat tempura ni pn aku blurr je sbb klu nk belajar buat tempura ni kna buat...klu main cakap je mmg x faham..diperbuat drpd tauhu dan isi ketam..klu org yg x suka seafood leh gak buh isi ayam dan daging..tp nama x seafood dh..


sedap dimakan bersama dengan sos dan kuah kacang..nyam..nyam..

6 bebelan:

Kudus Ahmad berkata...

Nampak macam sedap. Mintak sikit boleh?

Princess Azah berkata...

hehehe..mmg sedap..sebiji mkn pn kenyang tau..dtg le umah..

mummy roshie berkata...

camne nak wat?nampak sedap sgt
nak resepi bleh...
bleh la...

Princess Azah berkata...

mmg sedap la mummy..cmne ek nk bg resepi...nnt kita mintak kat mas resepi ye mummy..

aRe_uDear berkata...

kzah nak resepiiiiiiiiiiiiiiiii
cam sedap jerw tuh..

Princess Azah berkata...

nnt akak mintak kat gf adik tu..hehehe..takut ayu x fhm je nnt cmne nk buat..





AwArD