Waktu lunch semalam aku ajak cik puan ayu,cik kak ct kita g lunch..dlm lama x kuar lunch dgn dorg..pada mulanya pada hari selasa hari tu ayu buzz aku kat ym ajak g lunch..dia teringin nk makan nasi goreng cina dgn paprik daging tp aku x dpt kuar sbb bz sesgt..so aku xnk la dia kempunan aku ajak la dia lunch semlm..mkn kat restoran Ulu Bernam x henggat la nama restoran tu,restoran kegemaran si ayudear ni..
ni la makanan yg kami order..aku mkn nasi goreng paprik..yg x bestnye paprik tu sekali dgn nasi so nasi goreng aku tu kembang kna kuah paprik..si ct makan nasi goreng USA..org USA makan nasi goreng ke?hahahaha..cik puan ayu biasa la dia order nasi goreng cina dgn daging paprik xnk seafood..ayu siap warning kat taukey kedai..tp depa letak gak seafood..sengal tul..
ni la nasi goreng paprik aku yg banjir tu..walaupun banjir dh lapo tetap sedap gak..
ni air yg aku order..air limau ais..x limau ais fresh oren..
ni yg si ct order,nasi goreng USA..aku x tau la tang mana USA tu..aku x nmpk langsung ciri2 USA kat nasi goreng tu..

tgk si ayu nk bagi aku mkn cili mau buasir aku ni..hbs sume seafood dia pass kat aku..
masa kittorg tgh tggu makanan smpai dtg lak si jedod..jedod ni kwn sekelas aku masa from 5 dulu..kebetulan tempat keje jedod sebelah restoran ni..masa lunch mmg dia sllu tapau kat restoran ni..si ct x sabo2 nk menjamah nasi goreng USA dia..hai cik ct x ajak jedod makan sekali..si jedod dh terliur2 tgk ko makan..
tgk tu betapa clean n clear nye kitorg makan..cuma si ct x hbs mkn sbb dia kata nasi goreng USA tu rasa sos je..lpas mkn ayu n ct terus balik off masing2 aku g bank in duit off pastu menular..masa ni la aku nk menular..

0 bebelan:







AwArD