Cuba kau dengar

Cuba kau cuba

Diam bila ku cuba

Tuk berbicara dengan kamu

Pernahkah kau ada

Bila ku perlu

Tuk meluahkan rasa hati

Dan bila kau bersuara

Setia ku mendengar

Agar tenang kau merasa

SiapaSebenarnya aku padamu

Mungkin sama dengan teman lain

Yang bisa kau buat begitu

Dan bilaTiada lagi teman bermain

Kau pulang tuk dapatkan aku

Itulah aku…padamu

Cuba kau lihat

Cuba kau cuba

Renung ke mata aku

Bila ku kaku melihatmu

Pernahkah kau ada

Bila ku perlu

Tuk menyatakan rasa sakit

Dalam diri

Dan bila kau perlu

Setia ku menunggu

Agar senang kau merasa

Maafkan kerana aku tak pernah

Terlintas tuk menulis pada mu

Salahkan ku

Tak mungkin lagi aku meminta

Untuk kau mendengar..

Untuk kau melihat ke mataku
Aku bukan suka sgt dgn faizal tahir ni tp aku suka suara dan lagu dia..bila dia nyanyi cm de semangat bila dgr..sure tegak sume bulu2 roma ni..x heran la dia byk dpt anugerah..wlupn dia de buat kontreversi yg agak kureng tu tp bakat yg dia ada membantu menaikan nama dia..sib baik suara dan muka ko hensem..klu x..xleh jual la lagu ko ni..huahuahuahua..

2 bebelan:

aRe_uDear berkata...

Sukenyer lagu nie... lgi btmbah suke bile tgk novela Matahari... CObaaaa

Princess Azah berkata...

hehehe..akak dr awl dh suka lgu ni..nk2 lagi time juara lagu..syiok...tgkp leleh...







AwArD