Sekarang ni tiap2 petang je ujan..lebat lak tu..klu de kak dah xde la takut sgt tp klu sorg2 tu lemah gak semangat ni de lak kilat berdentum2..aduyai..mengigil aku dibuatnye..dlm hati mcm2 doa aku baca..tajwid dh sure2 lintang pukang..hahaha..klu time malam mmg best..tdo mmg best giler pastu liat lak nk bangun..hehehe..klu nk mandi pagi tu punya la sejuk..1 sikap aku,aku ni suka mandi time sejuk2 ni..badan rasa fresh sgt2..syukur Alhamdullillah negara kita ni selalu ujan berbanding negara yg selalu dilanda kemarau,cmne la ye..klu hidup di negara yg tandus je..blh ke aku ni hidup?Warm By The Fire

2 bebelan:

mummy roshie berkata...

tak baik tau mandi malam...
tp nak jugak kan...kekekkee

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

tu la mama..mak pun gtau cm tu..tp best la..





AwArD