kan aku dh ckp plan punye plan,x jd..so waktu cuti aku x g mana..duk umah je..pada mulanye hr sabtu tu de plan nk kuar,pastu x jd so aku g umah kak mai lepak2 kat ctu..kebetulan acik,chu ita,budak kecik 2 org ( hazeem n una ) pn de..melayan budak kecik je la..petang tu ujan lebat gile..bru plan dgn acik nk g pasar malam..dh ujan x jd gak..mak aku lak nk tgk AF so mmg x g la..bosan tul..duk kg jauh dr pekan mmg susah nk kmana2..klu duk kl leh la nk kuar bile2 je..byk tempat nk g..duk kat cni palin2 pn g pekan tg malim..bukan de pe pn..nk g kl klu de member best la..member pn masing2 de hal..nk buat cmne buat la pe yg patut sepjg cuti..

masa ni aku tgh mengantuk tu yg terlentuk je tu..time ujan mmg best nk tdo..

una mmg suka time ujan2 ni..

pak din tgh lapo time ni..x sedo aku snap pic dia tgh melantak..


time ni mmg ujan lebat gile..sejuknye..mak aku baca surat kabo utk hilangkan boring..


kak mai melayan si hazeem..hazeem ni takut klu ujan de kilat..


0 bebelan:







AwArD