semalam aku g tg malim..nak pos borang permohonan ke upsi pastu mengular ke tg malim..hehehe..smpai tg malim aku jumpa ct,kitaorg lunch sma2 kat medan selera kat depan balai polis tg malim..ct bg aku buah tgn lg,thanks ct n fiance..pasu aku lepak jap kat kedai akma..smpai kul 4.30ptg..sbb bas aku last kul 5.00..so aku pn ke stesen bas..ni yg nk aku cite..hehe..de sorg mamat ni cm x berapa nk betul aku tgk..dia siap interview aku mcm2 sbb dia kata cam penah nmpak aku..rupa2nye dia org kg sebelah..hahaha..x mmg aku x knal langsung dia..dia bgtau nama dia siap eja lagi..adoi..cam aku xtau..aku pn bgtau la nma aku azah..berulang2 kali la dia puji nama aku tu sedap..dr ctu aku tgk dia mmg x betul..naik lak 1 bas sib baik x duduk dgn aku..dia duk depan aku..tp 1 hal lak dia asyik pandang belakang..pastu kenyit mata.adoi...malunye aku..makcik yg duk sebelah dh pandang semacam dah..ada gak yg tergelak2..aku berdoa je dlm ati cepat la smpai..aku harap pas ni aku x jumpa mamat ni..maleh aku nk layan..hahahaha...

td bosan x buat apa sempat aku bergambor..

muka poyo

0 bebelan:





AwArD