Semalam mak aku dok bising2 kat aku gtau yg punggut pregnant..haaaaa?biar benor???yeke?..aku menafikan gak kata2 mak aku sebab aku rasa punggut dh besar dan gemuk sbb kuat makan..bg aku la klu kucing pregnant puting dada dia mesti membesar..aku raba2 gak tp aku rasa lemak je byk..hehehe..x caya cuba tgk pic2 si punggut ni..cukup susah snap pic punggut ni..klu dr pic2 yg diambil,rasa2 punggut ni pregnant ke?Question Mark

4 bebelan:

aRe_uDear berkata...

hahaaa.. betulker pungut preg tue.. tah2 die nak mendebabkan badan die jer kot... heheee

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

akak pn rasa cm tu,ayu..

qaseh & hubby blog berkata...

tomey nya pungut...kan...

damaiinx berkata...

Alhamdullilah...btambah lah senak-sedara Damaiinx ? bsiap nak prepair tag to pungut....





AwArD