Tempat yg paling aku suka lepak dan melanding ialah bilik aku sendiri..xde tempat lain yg paling best utk bermimpi hanya di bilik aku..kaler pink tu ayah aku sendiri yg pilih utk anak perempuan..cntikkan..bilik aku ni x la besar mana tp ok la bg aku..selesa dan cool..kat atas katil aku de la bebudak2 berbulu yg menemani aku tdo tp sekor pun aku x peluk..takut le..hehehehe..bila teringat bilik mata pun rasa mengantuk je..x sabo nk balik..hehehehe..

7 bebelan:

Kudus Ahmad berkata...

banyaknyee teddy bear dia...

mummy roshie berkata...

nih mmg suker kaler pink....hikhikhik

mummy roshie berkata...

luper lak...nanti kita dpt rumah br..kita buat open house yer..bleh la dtg makan laksa roshie...

Princess Azah berkata...

teddy bear byk xpe jgn bf byk..huahuahua..

Princess Azah berkata...

a..ar kita mmg suka kaler pink..yeke mummy..bertambah murah la rezeki mummy..amin..

Kudus Ahmad berkata...

Berkawan biar beribu, bercinta biar banyak, kawen biar satu je... boleh ke macam tu?

Princess Azah berkata...

hahahahaha..boleh la..betoi gak tu..







AwArD