Ziha de tnya kat aku sal pasal kes postpaid ayah aku tu..so aku story kesinambungan sal postpaid tu..pas buat laporan polis,soknye adik bawa bil2 tu kat centre..nk settleknla..tp ntah la..sy rasa baik bakar je centre tu..de ke patut depa suh kita cll operator lak..dh la nk cll number tu hanya yg pakai line je..yg prepaid xleh..sib baik la bakal adik ipar dtg rumah,dia pakai line syarikat yg sma.mula2 dia call org yg pakai line tu..org2 tu bila dgr sal bil tu terus matikan phone..tau takut..pastu dia cll operator tu,dia pun hangin gak..mulanye dia suh ayah bayar gak bil tu..ayah ckp pnya ckp..last2 operator tu cut dua2 line tu..so tgk la nnt bil tu dtg ke x lg..polis pun cm senyap je..x tau la cmne..harap2 dorg buat keje dorg..klu pekara ni dorg amik x kisah..sok lusa pekara ni akan berleluasa..menyusahkan dorg gak..sbb klu berlaku jenayah ke ape ke..x pasal2 org yg x bersalah yg kena..pe2 pn sebagai pengajaran..kna hati2 dan jgn lalai..terutama ic..dr ic tu mcm2 org leh guna utk buat jenayah @ sebagainye..mmg bahaya..Faint

4 bebelan:

mummy roshie berkata...

hai...mummy keja bahagian telco...
hmm...actually kalau dah buat laporan polis...bila pg center diorang akan attach laporan tu n akn buat waiver tau...so takyah byr aper2 la...
kalau org tu taknak...jumpa sajor manager dia...mintak tolong...
wat per nak byr pd benda yg kita tak guna dan dia aniaya kan...

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

tu la mummy..mslahnye bila g ctu pn dorg lak suh kita cll operator..igt leh direct dr ctu..

mummy roshie berkata...

ala...cuba azah ikut abah sekali pg kat center..jadi cust yg cerewet sikit..mengada la org tuh taknak buat report...kalau dia taknak jugak...azah amik nama dia..pastu kol operator buat komplen..br diorang take action...jgn luper amik no report sekali...

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

yela mummy..centre tu bru buka..so yg keje kat ctu budak2 bru lg..sume control cun je lebih..ayah dh call operator..dia komplen sal centre tu..insya Allah sume ni akan settle..





AwArD