Selepas ketiadaan si kembang,rumah aku sunyi gak la walaupun de si punggut dan si genteng..budak 2 ekor tu jenis x bising..mula2 aku maleh la nk tambah koleksi kucing aku..cukup la de budak 2 ekor tu..jg la mana yg ada..semlm balik je aku dr keje masuk je dlm umah aku ternmpak sekor anak kucing..cute sgt..mak aku tersengih2..aik..mana dtg budak ni?rupa2nye kwn adik aku bg anak kucing tu utk menggantikan si kembang..terima kasih byk2..kehadiran ompok ni sedikit sebanyak mengubat kerinduan aku kat kembang..thanks.. comel x?
cukup susah nk snap pic ompok ni..bknnye leh duk diam..

4 bebelan:

aRe_uDear berkata...

hohooo..
dah ade si ompok erkkk... suker ler tue...Tomeyy itam puteh lagiii... so jga leklok k..

mummy roshie berkata...

cantiknyer blog nih....shie suker sgt..!!!

Princess Azah berkata...

tq..biasa je mummy.bru nk belajar buat blog..blog mummy pn cntik..

Princess Azah berkata...

akak mmg jg leklok..







AwArD