tq mummy roshie cz bg tag ni..hahaha..cam artis lak nk kna jwab soklan ni..ok la nk perah otak jwb soklan ni..

1. anda rasa anda hot?
  • hot?hmmmmm..sekarang ni musim paneh..mmg hot la..hehehe..gurau je..kdg2 de la rasa hot..suam2 kuku je..

2. upload gambar kegemaran anda.

3. kenapa anda suka gambar ini?
  • suka la sbb ni pic baru ni..pic aku pakai make up sllu x pakai make up..

4. bila kali terakhir anda makan piza?
  • cam tau2 je..bru sabtu pas kite makan pizza hut tau..tu pn sbb member teringgin nk makan..nnt kite entry pic kat pizza hut tu..ahakssssss..

5. lagu terakhir yang anda dengar.
  • lagu faizal tahir-coba..suka sgt lagu ni..

6. apa yang sedang anda buat selain selesaikan tag ini?
  • buat keje le..pastu sambil tu chatting..hehehehe.tgh bosan le..

7. selain dari nama anda sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa?
  • azza
  • hajah-lum g haji family dh bg pangkat hajah.
8. tag lagi 6 orang dengan hati yg terbuka tanpa rasa kekesalan. sila lakukan kalau tak kena denda mandatori.
1. ayudear-wlupn mummy dh bg tag kat ayu,akak senarai gak ayu dlm tag akak ni..
2. luvlyziha
3. conan-jawab conan jgn x jwb..
4. abrabby(ct)-ni 1st tag utk ko..
5. naruto(yeop )-yeop ko jwb tau..
6. serisufi

9. siapa no 1 kepada anda?
  • ayudear-sahabat baik aku le..mucuk2..muahhhh..

10. bagaimana pulak dengan no 4?
  • abrabby-ni pun sahabat baik kita gak..kenal dr bangku sekolah lg..

11. kata sesuatu tentang orang no 5.
  • Naruto(yeop)-kejor yeop kejor..jwb tag aku ni..

12. bagaimana pulak dengan orang no 3
  • conan-follower yg rajin bagi comment..tq conan..

13. siapakah orang no 2?
  • Luvlyziha-follower aku yg comel dan kreatif..

14. bagi pesanan anda untuk orang no 6.
  • serisufi-salam perkenalan..terima kasih add sy jd follower awk..muahhhh..

2 bebelan:

conan berkata...

aduh... nak kene jawab ke? maleh la

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

jwb jgn x jwb...huhuhuhu..





AwArD