Semalam tgh aku tgk tv,ajar bg sms kat aku nk dtg umah aku nk memancing..so aku pn mengalu2kan kedatangan member aku yg sorg ni sbb aku pn dh lama x jumpa ajar..ajar dtg bersama mak & adik perempuannye..depa memancing kat kolam belakang umah aku..aku x join cuma tgk2 depa memancing je..klu aku join buat sakit hati je sbb mmg x dpt ikannye..ikan xnk mkn umpan aku..hahahahaha..


ajar,adik n emak ajar tgh kusyuk memancing..masa ni panas terik..aduyai mau terbakor kulit dibuatnye..ini adalah sebhgian ikan yg depa dpt..byk gak hasil memancing depa..
lepas memancing aku ajak ajar g kolam air paneh yg berada 10km dr kg aku bukan utk memancing,saja ajak ajar jalan2,gile pe nk memancing kat kolam air paneh.hahahaha.tempat ni de sejarahnye tersendiri..entry akan dtg aku citekn sejarah kewujudan kolam air paneh ni..ini la dia kolam air paneh yg berada di Ulu Slim..suhunye 108 darjah celcius..paneh gile..boleh rebus telur bukan telur je pe2 je pn leh rebus..ini aku zoomingkn punca kolam air paneh ni..SubahannAllah kuasa Allah..mengelegak..masa ni muka ajar dh berpeluh2 sbb kna wap air paneh ni..dh mcm mandi wap rasanye..aku pn naik berpeluh dibuatnye..muka dh ntah hape2 ntah..

4 bebelan:

conan berkata...

Sesekali memancing syok tu. sy dah lame pencen memancing ni, tapi ingat lagi skill lame. Ikan makan ke tak makan no 2, yang penting campak mate kail dalam air...

mummy roshie berkata...

nak ikut mancing gak...
huhuhuhuhu

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

conan:org lelaki mmg le suka memancing ni..org perempuan pyh ckit,byk lg keje leh buat..ahaks..

mummy:mummy suka memancing ke?

aRe_uDear berkata...

huhuuu.. memancing tue.. beshhh3x... ntah biler la ayu nak pegang pancing tue gamaknyer..





AwArD