pada mlm sabtu yg lepas mak andak call aku ajak aku n family datang rumah..de buat makan2 ckit sempena hari ibu..so aku n family g rumah mak andak di felda sg behrang..

masa ni aku n family baru smpai..smpai2 terus makan bihun sup..mak anjang tgh menikmati bihun sup..yg kat sebelah tu ecah dia la yg masak bihun sup tu..nyam2..sedap..sape sgka ecah berbadan sihat ni bru form5 dh pandai memasak..ini diantara hidangan yg disediakn..ein smpai2 terus duduk depan hidangan..muka kelaparan..
jami sempat berposing semasa nk isi air utk aku..pedasssssss..chu ita n una..sekarang ni budak kecik ni eksyen kat org..xnk kt org..berkepit je dkt ibu dia..lps adik dia,abg dia hazeem lak berkepit kat ibu dia..masa ni hazeem tgh exited tgk kek..ini la kek sempena hari ibu yg di sponsor oleh miji...mak andak tgh potong kek..masa ni masing2 tgh dok tggu kek...
mcm ni la family aku,selalu buat mkn2 ni utk mengeratkn lagi hubungan kekeluargaan..aku rasa bertuah sgt sbb de keluarga yg bahagia cmni..muahhhhhh..syg sume..

0 bebelan:







AwArD