Minggu lepas ayah aku de bgtau kat tempat keje dia de sekor anak kucing kaler putih...ayah aku berhajat nk bwk balik anak kucing tu tuk kwn si ompok..wah3..kecik2 ompok dh de gf..hehehehehe...smlm blik dr keje sume org xde kat umah..tgh rileks2 tgk tv si ompok menyembur2 cm marahkn sesuatu kat celah sofa..aku intai la suspen gak takut ular ke mana la tau..intai punya intai aku nmpk bende berbulu wrna putih yg tgh menyorok...rupa2nye anak kucing yg ayah aku bwk dr tempat keje..aku bg nama uteh je..x berapa putih,kata ayah aku uteh suka duduk kat tayar2 kete org so badan dia mmg comot..nnt cuti bru aku mandikan dia..
comel dan comot...aku snap 1 je gambar uteh..nnt dh mandi bru snap pic uteh byk2..

7 bebelan:

SRISUFI berkata...

Salam buat Raja..

wah kamu penggemar kucing kah? Sri juga ada seekor kucing...sangat manja..

Shemmi berkata...

x sabar nak tengok utih dah jd putih..huhu...

kite pun suke kucing...tp dok umah bertingkat2..cam susah je nk bela..(alasan)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

SRISUFI:salam srisufi..ye sy suka agt dgn kucing..yeke..nnt srisufi entry pic kucing srisufi ye..

Shemmi:hai shemmi..tu la kna tggu dia putih dulu bru leh snap pic dia..oo yeke..mmg susah klu duk umah bertingkat kna latih buang air dlm toilet..

aRe_uDear berkata...

hohooo nie ler citenyer yer.. bgus tul ayah kzah nih.. pencinta tucen sungguh..

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nk buat cmne ayu..dh anak dia ni suka tucen..dr ayah tu x minat tucen trus minat tucen..dulu ayah ni anti tucen..

qaseh & hubby blog berkata...

tomey nya tucen ni...

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

Qaseh:tomey cm owner dia gak..huhuhuhu..





AwArD