Aduyai..klu kome singgah blog aku ni mesti kome tgk byk benor menatang menghiasi blog aku ni..hehehehe..ada kolam ikan.ada tucen,ada beruk dan kura2..aku mmg suka menatang,xleh nk wat pe dah..lantak aku la nk letak pe kn..huahuahua..banyakckp(sorry membebel..oh ye emoticon ym kat sebelah ni aku blajar dr tutorial kat blog MrPenyuBiru (sifu )nk belajo nk buat cmne kome g la klik kat ctu..thanx Mr PenyuBiru..ros

7 bebelan:

Mr PenyuBiru berkata...

patutlah aku asyik terbatuk je, ade org sebut namaku.hehe

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

hehehehe...tq sifu(Mr PenyuBiru)..

aRe_uDear berkata...

Kzah cer nengok blog ayu dah ok ker idak...adeii malam tdi ok.. pgi nie x tau lagi..

qaseh & hubby blog berkata...

memang zoo mini pun,udah lah yer...banyak menatang...hihihi

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

qaseh:jeles le tu..

Shemmi berkata...

beruang xde ker...kite suke beruang....huhu

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shemmi:klu de mmg nk gak...hehehhee..shemmi de sesiapa nk jual beruang kat sy?heheh..





AwArD