Malam td mak aku ajak affa g pasar malam kt pekan slim river so aku myebuk la skli ikut..akukn pantang ajak berjalan mula mengedik nk ikut..menaridlm pale otak aku dh byg pe nk beli 1st aku nk beli kasut..nk beli mkn2 aku dh kenyang cz balik je dr keje aku terus g dapur melantak..smpai2 pasar mlm dr tempat parking aku dh nmpk tempat jual kasut..mengelupur aku nk kectu..blurmasuk2 kwsan pasar aku ke tempat jual kasut..mak aku pe lg..
''kasut..kasut..kasut..,asyik beli kasut je..dh berlambak kasut kat umah dh x terpkai..g keje pakai selipar gak''dh start bom atom meletup..kihkihkih..bising
aku menyengeh je beli tetap beli..mak aku maleh nk layan aku dia terus je jalan..ihikhikni la rupa kasutnye..murah je..aku tutup jenama xnk tayang..jenama cikainye..malu
pastu aku beli 2 potong kek..saja mengatai beli bukan makan pun cuit sana skit,cuit sini ckit pastu aku bagi affa..yg atas kek aising blueberry..yg bwh kek coklat moist..pastu nmpk la org jual buku..aku ni pantang ckit aku beli 2 buah buku..dua2 novelist aku minat..sja nk menambanh koleksi novel aku..love

pastu aku beli laksa sbb nk jg hati mak aku tu..dia dh dok membebel sbb aku x beli bende mkn..sure aku mkn ckit je nibanyakckp

Dlm kul 900 kitorg balik..pastu layan cite keliwon..klu dh tgk tv mmg x jd mkn la..last2 mak aku mkn laksa tu..ihikhik

x snap pic pasar mlm cz affa dh tegur..
''tu pun ko nk tgkp gambr?''
lansung bantut keinginan aku nk snap pic..

2 bebelan:

MisZrOxZy berkata...

nice shoes..
erm..best x cite novel 2?miszroxzy pn minat baca novel.ada novel best bgtau la...hope ble g cari..

Princess Azah berkata...

kasut murah je roxzy..sy belum hbs baca lg tp 2 org novelis ni mmg best sume novel2nye..







AwArD