Aku x kisah nk berkwn dengan sesiapa..x kira la lelaki/perempuan,kawin/bujang..yg penting niat ikhlas nk berkawan..aku mmg suka ramai berkwn..lg ramai kwn lg bagus..kwn perempuan aku xde masalah sgt..kwn lelaki ni yg buat aku fenin..sorry pada kaum adam yg membaca blog aku..entry ni bukan ditujukn pada member lelaki dlm blog aku sbb follower aku x ramai..follower lelaki aku cuma de 3 org je yg lain sume perempuan..follower2 aku sume xde masalah dan aku bangga de follower cm mereka..tepuktangan
MyEm0.Com

Ni aku cite sal member aku yg lain..sakit ati pun de dengan depa ni..terutama yg dh berumahtgga..aku x berapa suka sgt de diantara mereka ni suka sgt ckp lucah2 ni..mentang2 dh kawin dorg leh suka2 nk berbicara soal 18sx tahap melampau..klu ckit2 leh la accept lg..ni x dh smpai tahap melampau,itu mmg dh melampau..sorry gua x layan la cite2 cm ni..bukan soal x open minded..klu nk open minded pun biarlah berpada2..jgn nk dirty minded aku ni..marah
ada gak dianatara mereka ni suka sgt mintak no phone...pattern jenis aku ni klu nk bg no phone aku tgk dulu peel org tu cmne..klu stakat nk no phone aku sbb jz nk sms/call sbb dia bosan bini xde,sunyi la,tension dgn rumahtgga la.pastu tau takut bini tau cm kita menganggu rumahtgga dia lak..ntah pe2 ntah..hangin tul aku.say good bye je la..buat masalah je nnt..tu yg mengaku dh berumahtgga..de gak pattern yg jenis menipu status dia..mmg kna hati2..xde sbb dia nk sorok status dia klu jz nk berkwn bukan nk buat laki pn..takbole
MyEm0.Com
Ada gak member aku yg dh berumahtgga yg ok tp mmg kurang bilangannye..malah isteri dia pn ok dgn aku sbb niat dia ikhlas nk berkwn..malah de diantara mereka ni sentiasa menasihati aku..member cmni la yg aku nk..bukan aku ni nk antilelaki ke pe ke cuma aku x suka org amik kesempatan..marisinidh nama pn kwn,so buat cara nk kwn..klu x aku say good bye je..ada aku kisah?ok la malas dah nk membebel..banyakckp


MyEm0.Com


0 bebelan:







AwArD