Adoiiiiii..nk buat entry pe ye?sorry la ouls..aku xde idea nk entry pe.MySpace.klu aku cite pasal makan kang de yg bosan lak.MySpace.yela time lunch la bru aku dpt jumpa kwn2 & family yg lain..de gak entry aku yg berkaitan yg lain..stp entry aku adalah berkisar ttg kehidupan aku dgn family & kwn2..suka duka sume dlm entry ni..cuma klu rahsia2 aku xdela aku letak dlm entry aku ni..klu dh cite sume kat cni x la rahsia namanye kan.MySpace.

minggu ni blog aku agak lmbat ckit..mmg aku x byk entry..byk masalah yg melanda kebelakangan ini.MySpace.biasa la hidup xkn sunyi tanpa masalah..& kita x blh lari dr masalah..pe2 pun stp masalah pasti de penyelesaiannye.MySpace.insya Allah ptg ni aku x dpt jenguk2 blog korg..cz org kuat kg aku mintak tlg kat aku buat keje ckit kat pejabat dia...insya Allah de kesempatan aku akan jenguk2 blog korg ye..MySpace



suka lak aku dgr lagu ni..kumpulan ungu( hampa hatiku )MySpaceok layannnnnnnn..

5 bebelan:

damaiinx berkata...

salam,azah...layan lagu unggu yerk..samer jer kiter....hahahak
kita serupa,kita serupa..mcm lagu sapa tuu,fuui...luper lak..hihihik

shanani_sss berkata...

oooo org kuat kg mintak tlg wat keje...heeee
lain kali kita ym yer

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

damaiinx:-ye damaiinx suka sgt dgn kumpulan ni..citarasa kita sma la..hik3..kita pun lupa..

shanani_sss:-ye nani..tu yg bz tu..ok sowie ye nani..

nabilah_2908 berkata...

hrumm...mmg besh lagu ni... :)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah:-mmg best suka rentaknye..





AwArD