Sebelum mengentri entri ni aku tersengih2 cm kerang busuk..hu3..aku x tau la kajian ni betul ke x..he3.MySpace.aku dpt dr email pemberian kwn ku..so aku nk kongsi kat korg hu3.MySpace.
jika anda mengalami stress atau tekanan cubalah petua2 ni..tetapi pastikan ianya dilakukan pada suami anda ( kepada yg sudah berkahwin saja ek )..cium la ketiak suami anda..aku x salah taip ek..tu yg dinyatakan dlm email tu..ianya dikatakan memang berkesan..kenyataan ni dikeluarkan oleh Bahagian Biologi Manusia di Univesiti pensyvania..beberapa thun yg lalu ( x tau la start thn berapa )he3..ia dibuktikan bahawa peluh lelaki mampu menjadi penawar kepada wanita utk menurunkan tekanan & melancarkan perjalanan haid..betul ke?x tau la kesahiahan ye.klu bau ketiak suami korg ok..ok la..klu x ok..he3..korg leh tahan ke?so para suami wangi2kan la ketiak mu agar para isteri ni melegakan tekanannye..he3.MySpace.kalau ketiak suami sendiri x kisah la..busuk2 pun suami sendiri kan..
dlu masa aku keje di rawang..almaklum la rawang ni ramai pekerja asing..majoriti leh dikatakan ramai org luar kat sana..aku lak rasa cm duk negara asing..sbbnye di rawang byk kilang2 dan tempat2 pembinaan..aku paling2 x suka naik tren @ bas dlm keadaan penuh..sbb aku akan cium bau2 ketiak dorg2 ni..adoiiiii..blh pengsan dibuatnye..dr mood ok langsung jd x ok.MySpace.aku lebih rela turun dr bas @ tren tu dr berhimpit2 dgn org2 asing tu.knp ye bau dorg cm tu?x tau la myb faktor genetik agaknye..pe2 pun jaga la kebersihan diri anda..MySpace


8 bebelan:

nabilah_2908 berkata...

alahai...adalah tidak wamngi langsung bau ketiak tu...huhuhuhu...

imHepPie berkata...

owhh patot arr kmoo xde stress ngn period oke rupanya da slaloo cium dlm bas ek..ape da mlakukan aksi ridak snonoh di khalayak ramai muahahah

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah:-mmg tidak wangi sungguh..hu3x

imHeppie:-kebarangkaliannye mungkin la..tp bukan aksi tidak senonoh ye..oh..tidak..

damaiinx berkata...

salam,azah:)
yerk..ker,rasanye prof..yg buat kajian tu silap fakta kot!wawawah
aper..pun,tok meseg kelucuan nd kekelakaran..oky gak! muaahaha

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

salam damaiinx...ntah la damaiinx..agak pelik lak klu suh cium ketiak bru tenang stress..lg stress lg de la..hu3..

shanani_sss berkata...

nanti nak cium la ketiak pian hehehehe
seteress ni

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shanani_sss:-klu bucuk macam nani nk cium gak ke...wakakaka..

shanani_sss berkata...

KEH KEH KEH
CIUM JE LAH
ASAL HILANG SETERESS
HEHEHE





AwArD