Jumaat yg lepas aku menolong org kuat kg aku..dia de program di opis dia xde org nak menolong so aku dgn baik hati & tulus & ikhlas tlg org kuat aku ni..aku tlg menyolek bebudak menari..


ni anak ke 2 kak dah ( cikgu menari )Alin yg mulut becok..
ni lak kakak kepada alin tu..dia ni pendiam ckit tp cerdik..

ni la bebudak menari tu..dorg menari zapin..
suka posing depa ni..pening la nk handle depa ni..

video
ni lak video depa menari dangdut semasa buat latihan menari.tarian dangdut tu budak2 ni yg sendiri tau.xde dlm schedule cikgu dia.saja2 dorg nk release tension.aduyai kat opis menari dangdut..sorry klu nk tgk korg kna teleng kpla korg jap sbb aku x reti nk bela cmne..hak3..

4 bebelan:

damaiinx berkata...

hye,azah:)
Teleng..kepala,laa.
tpixpe...bole pusing moniter.....kakakah

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

salam damaiinx..klu dh posing monitor tu jgn lupa pusing balik ek..

nabilah_2908 berkata...

wah...gelek sakan budak2 ni...hehehe...seronok jadi budak2 kan.. (^_^)

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah;-budak2 sekarang nabilah..yup mmg best..





AwArD