PeRhAtIAn!!!!!!!

utk makluman..

ini blog..blog personal ok..klu korg rasa baik sgt..itu x baik..ini x baik..itu dosa ini dosa..byk sal itu byk sal ini..xyah la lawat blog aku ni..ok..ni blog..aku yg punya suka hati aku la..hahahaha..ada ku kisah?

sekian,terima kasih..


klu korg perasan..kt sidebar aku,aku letak ayat2 cinta cam diatas tu..sorry la bukan pe..kadang2 de dikalangan org yg tertentu ni x fhm pe fungsi blog ni..blog ni cm diary..cuma bezanye ianya ditatap oleh org lain..so sukahati la korg nk cite pasal pe kan..aku pun x kisah korg nk cite sal pe kat blog korg kn..klu korg nk kutuk sipolan tu lantak la dosa sendiri tanggung..lu pk la sendiri kata nabil..blog korg ade aku kisah?sorry la ayat agak kurang ajar ckit..
kepada yg berkenaan..klu rasa blog aku ni membosankan..xyh la nk jenguk2 ek..pelik gak bosan2 jenguk gak blog aku ni..klu nk ikut taste sendiri buat la blog sendiri..xde sape nk larang..bukan kna bayo pun..kecuali bil internet mmg kna la bayo..ikut suka ko la nk entry pe pn..ok..de fhm??????

3 bebelan:

damaiinx berkata...

salam,azah.sweet bangat,
layout blog nie...dah maju nampk..? kakakah

nabilah_2908 berkata...

salam azah...
sape yg bengong yg dok komplen2 blog azah ni...
ish...org dulu juga ke..?
sabar yer azah...
abaikan jer orang itu...tak mendatangkan hasil pun...

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

salam damaiinx..sweet ke?xde la biasa je damaiinx..

nabiah:-sy x kisah org nk komplen blog sy ni..sy yg sy sakit ati tu siap memerli tu..tu yg sy hangin tu..





AwArD