Hari aku nak cite sal ciput cedut ( siput sedut la ).MySpace.mesti korg penah makan kn..sllunye org buat masak lemak cili api..mmg mabeles...manis siput ni buatkan kuah masak lemak tu semanis madu..he3..terliur lak aku dibuatnye.MySpace.tp aku de 1 kekurangan tang nk mkn ciput sedut ni..aku x pandai nk sedut ciput ni..jenuh la aku menyedut tp x gak kuar2 isinye..sampai sakit2 muncung ku ini.MySpace.kdg2 sbbkan nk sedut ciput ni..nasi aku terbiar x dimakan..klu aku x sabo aku hentak je guna lesung batu..pueh hati aku..hik3..MySpace

semalam aku g 1 program perasmian...de la org jual kepek2,dodol2..akak yg jual tu bg la 1 kepek..kepek yg x penah aku mkn selama ni..

see sejibik cam ciput sedutkan..ckup senang nk mkn..x payah nk sedut..kunyah je..hik..
aku tnya tauke kepek tu..

'' akak ni kepek siput sedut ek?''

tokey tu jawab

''x la dik..dlm dia de inti serunding''

hek eleh tokey kepek ni..aku x tnya pun dlm dia inti pe..de ku kisah inti pe dlmnye..
kang aku ckp ciput babi kang marah lak...hik3MySpace
aku rasa tokey tu x mengaku tu kepek ciput sedut sbb nama tu x glamer..hik3..MySpace


bengkek je aku tgk si uteh ni..MySpace

6 bebelan:

shanani_sss berkata...

ye ye...kite panggil je kepek tu dgn nama kepek siput cedut...
mmg sebiji mcm ciput sedut

BUJANG SUSAH berkata...

mcm best jerr.. bak sini sikit.. guna pos laju eh..

damaiinx berkata...

salam,azah..ingatkan ciput sedut ori tu...rupenyer kuih raya...tpi kretif gak,yg buat kuih tu...yerk hahahak

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

shanani_sss:-a..ah panggil je kepek ciput cedut..sukati la kn nk pggil pe..hik3..

bujang susah:-susah nk dpt menatang ni..tokey pun org jauh..klu de senang nk poskan..

damaiinx:-he3 damaiinx tertipu..he3...

imHepPie berkata...

huiishh sbijik ar...
sodap x huhu..

paling penting siput sedut xley dimakan dpan mak mertua..

ilang sgala ksopanan, keanggunan n smua ke...ke lagik hehe...

comeynye itu meow meow manjee..sweeetttt...

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

imheppie:-hu3..sedap gak sbb serundingnye sedap...

wakakak..betui tu ilang kesopanan & kesusilaan kita...





AwArD