Entry ni sebenarnye entry minggu pas..iaitu pada hari rabu ( 19hb ogos )..di kg aku de 1 program Champion..org kuat kg aku bg aku kad jemputan so aku g la program tu..iaitu Majlis Perasmian Pelancaran ' Projek Champion'..xyh la aku terang lebih lanjut sal program ni sbb ni program org salah bgtau naye aku..program tu betul2 kat umah sepupu ayah aku iaitu cik ani omar..lupalak aku nk snap pic cik ani omar ni..so masa program tu belum bermula aku & kak dah lepak2 la kat umah cik ani omar ni..sebenarnye namanye cik ani je omar tu nama laki dia sbb dlm kg byk sgt nama ani termasuk la mak aku..he3..ok smbg cite..cik ani omar ni tau sal sepupu aku mamat xcident..so dia tnya sal mamat..aku pun cite la keadaan mamat..pas aku hbs cite terus cik ani ajak aku g hospital ipoh ptg tu gak..so ptg tu kitorg g hospital ipoh..
ni pic aku masa kat program tu ..kak dah & aku..

Punyala lebat ujan semasa dlm perjalana ke ipoh tu..awal2 aku dh call ayah ndak ( ayah mamat ) yg aku kesana..mask dh standby awal2 sbb nk masuk hospital kn bahaya..dlm kul 5 kitorg smpai hospital..pastu g ward 4a ward khusus utk tulang belakang..

begini la keadaan mamat..yg paling aku x tahan bila melihat ayah ndak aku menangis bila melihat keadaan anak kesygan dia terlantar..tp mamat sedar & blh ckp ckit2 cuma kdg2 dia mamai sbb kesan ubat..malam td acik bgtau aku mungkin hr ni @ esok mamat akan menjalani pembedahan membetulkan rahangnya..tulang belakangnye x serius myb cuma kesan trauma akibat kemalangan..Alhamdullillah harap mamat cepat sembuh..agar mamat dpt sma2 menyambut hari raya dgn sume family..amin...

3 bebelan:

nabilah_2908 berkata...

hrumm...kesian mamat..sama2 la kita berdoa...moga cepat sembuh...

damaiinx berkata...

salam,azah
mari kite..sama2 doakan
agar...saudara kite
cepat sembuh mcm biasa...
cedey raya dah dekat......

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

nabilah:-ye time kasih nabilah..

damaiinx..ye kita doa sama2..insya Allah..





AwArD