Hahaha tajuk entry ni buat aku rasa nk kawin je tp xde calon cmne nk kawin..ahaks..persoalan yg x mampu aku nk bg jawapan..huhuhu..Biarlah rahsia..
sabtu pas aku g umah mak andak aku di felda sg behrang..de kenduri cukur jambul cucu sedara mak andak aku..yakni anak sedara mak andak aku punya anak la..aku kenal sgt dgn anak sedara mak andak aku ni..aku panggil ayu..yg cukur jambul ni anak dia yg ke 2..yela xkn bapak dia lak kan..hak3..

masa ni upacara naik buai & marhaban..

ini la mama ayu..mak kpd muhammad syakir ( hujungnye de lg nama tp x hengat )

ni la syakir tomey..bru 2 bulan tp debab sgt..muah3x..geramnye aku..


tgk tu kecik2 pandai nk bergambo..rasa nk cubit2 je pipi dia..


aduyai..suka tgk baby tdo..

bila tgk baby ni mula menular naluri keibuan aku ni..hmmm..he3 nak wat cmne blum smpai masa lg..ahaks..balik rumah nnt aku kendong kucing lak..hik3..

8 bebelan:

damaiinx berkata...

hrumm..syakir tus..
sebijik macam dMX,
masa baby ..masa tu brebut nak mndokong...skrg nie
siapa gak nak sudi,dukung yerk ? kakakah

afiq berkata...

eiii sye suke gi cukur jambul nih..denga orang berzanji n marhaban..bes!

nabilah_2908 berkata...

alahai azah....sampai2 kn la masa tu... :)

imHepPie berkata...

nak gak baby..wahaha

shanani_sss berkata...

NAK GAK BBY

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

damaiinx:yeke damaiinx..mesti damaiinx comel kan..he3...x larat la nk dukung damaiinx..

afiq:-cuke ye afiq nnt sy cukurkan jambul afiq nak x?pastu masuk buai..he3..

nabilah:-ha3..x tau la nabilah..doa2kan ye..

imheppie:-he3...nk baby?buat sendiri tau..ha3..sorry gurau je..

shanani_sss:-nani pun buat sendiri..he3..

aRe_uDear berkata...

huhuuu kzah nak babyy..??
ayu pun nak gak... tguuuu.. ahakss...

RAJA NORAZAH RAJA ISA berkata...

are_udear:-mmg la nak..tp cmen ek nk dpt baby?ha3..cuba story ckit ayu..hu3..





AwArD