yg ni akak sepupu kesygan aku merangkap akak aku..dia ni la tempat aku mengadu..dulu masa aku kecik2 aku suka ejek dia bini popeye..hahahaha..sampai sekarang ni dia marah kalau aku ejek bini popeye..hehehehe..
ini semua adik beradik mak aku dr kiri syed sahar adik mak aku,pastu sharifah kalsom akak mak aku,sharifah mastura akak mak aku gak,syed arifin abg mak aku,shrifah junainah adik mak yg bongsu,sharifah norizan akak mak aku,sharifah salmah akak mak yg sulung pastu mak aku sharifah noraini dan last sekali abg sulung mak syed saharom..
ha..yg ni deretan aunty2 aku,yg tengah2 tu mak aku le..

Ni sepupu lelaki aku,nama dia syed sufian sauri..nama wife dia sharifah ?????? x hengat la..sorry..masa ni pengantin baru skrg ni dh x baru dah..hehehehe..









yg cun2 nisepupu2 aku,dari kiri yg pakai cermin mata ni nama dia sharifah ainul mardiah,dia ni ustazah,dh betunang dh bulan 6 ni kawin,yg duduk tu sharifah mahani dia ni pn dh berpunya,yg belakang tu bakal nurse sharifah fadilla,dia ni pn aku rasa dh berpunya gak..yg hujung tu sharifah badariah,senang cite sume dh berpunya..hehehe..

mesti tertanya2 knp aku punya nama xde shrifah pastu raja lak..jawapannye sebab bapak aku raja..hehehehe..

0 bebelan:







AwArD