hari ni aku bru nk update blog ni smlm aku xde masa nk update dgn gambo x masuk lg dlm komputer..byk gak la de 71 keping gambo...aku letak la setgh kat cni...jenuh lak aku nk letak sume..
ni sume hantaran yg nk bg kat lelaki de 21 dulang..sume purple hasil ilham mak aku n aku..hehehe bangga tu..:-p






de sebahagian makcik aku sponsor..tq..sok aku bertunang jgn lupa sponsor ok..huhuhuhuhuhu...









makcik2 tgh dok membungkus wajik..wajik ni mak uda aku bg..wajik de tp tuan yg buat wajik xde sbb demam..tq mak uda..







ni lak kek yg di sponsor oleh nda ra..bukan beli tau.buat sendiri..makcik yg sorg ni tauke kedai kek..so kek mmg xyh beli sbb dh sure2 nda ra sponsor..




kek ni mak anjang yg sponsor..siap tempah lg kat kwn mak anjang..mmg nmpk sedap gile..tgk cheese dia kat atas tu..hmmmm..menyusup kalbu..tq mak anjang..










ni mak aku,kak mai dan eno tgh buat sirih junjung..











ni lah hasilnye..hehehehhe..tarraaaa......











adir adik bongsu aku smpai tertdo x sedo kn diri sbb kepenatan..




masa ni mmg best sbb de sepupu2 dan makcik2 berkumpul..bila dh berkumpul fhm2 jela..mcm2 cite dan gosip kuar..hehehehe..

0 bebelan:







AwArD