masa ni tgh tggu pihak lelaki dtg..dua org sepupu aku tu dok usha hantaran sbb nmpak kek sedap..hehehehe..sib baik nda ra de bwk cheese kek utk menghilang kempunan..tq nda ra..





tgk depa asyik dok mengadap hantaran...dorg ni geram tgk hantaran tu..











ana dok menunggu ketibaan pihak lelaki..alahai..cover cun la tu..













masa ni depa dok bincang..ramainye umat masa ni..so x berapa jelas pe yg depa dok bincang..





masa tgh berbincang kitaorg dlm bilik dok bincang sal lain..hehehehehe..biasa le pompuan..












ni dia hantaran dr pihak lelaki..serba coklat..19 dulang sumenye..





aik..? de buah durian?tgh musim durian ke?hehehhe..jgn tertipu tu bukan buah durian betul..dlm tu isinye gula..kreatifkn..dlm byk2 hantaran,hantaran ni menarik sgt..smpai la ni mak aku still simpan..





makcik2 aku dok tersandar kepenatan..cian depa..terima kasih sume..masa org ramai tgh makan kat dewan aku x snap sbb kecbukan..rugi lak rasanye xde gambar org ramai makan di dewan..





yg ni 2 org sepupu aku sebelah ayah..yg sebelah kiri Raja Jamiah,yg sebelah kanan Putri Ainin Sofiah anak bongsu arwah mohd affendi bin zaini..















yg macho dan hensem ni sepupu belah mak namanye syed yusuf..klu pasal bergambo mmg dia ni xleh kalahnye..tgk la gaya dia bergambo..cm model iklan kn..kn..

0 bebelan:







AwArD