Aku ym dgn sorg teman..bru mengenalinye de tagged..susah sgt reply msg kat tagged..kitorg ym..dia sudah berkawin & mempunyai 2 org anak..mula2 kitorg sembang2 biasa2 je..tp yg paling aku x suka dgn mamat ni dia suka sgt cite sal bini dia..klu yg baik2 tu xpela ni x mcm2 dia kata kat bini dia..
ni bukan sekali aku kenal dgn lelaki yg dh berkwin yg suka sgt merunggut hal rumahtgga dgn org yg baru dikenali.bila dh sllu cm tu aku takut lak nk berkawin..takut sbb nnt laki aku cite keburukan aku pada org lain..sbnrnye mamat tu de niat nk pasang lg 1..tu dia punya pasal la nk kawin berapa pun kan tp jgn la cite hal bini bukan2..xkan la selama idup dgn bini dia xde 1 pun kebaikan & kenangan indah..tu baru 1 bini klu 4 bini aku x tau la cmne.yg menakutkan dia de hati nk memperisterikan aku..no way! sok2 ko cite keburukan aku kat org..cit!!!!!!.de hati tu..klu laki cmni x kawin pun xpela.suka2 dia je..aku bgtau mamat ni yg aku x suka dia cite yg bukan2 sal bini dia..x tau la pe salah bini dia..lain la klu bini de skandal ke..
kepada yg sudah berkawin beringat la jgn la dok asyik cite keburukan pasangan kat org yg baru kenal..bukan org lain pun yg korg nk buruk tu..bini / laki korg gak, x malu ke?..eeee..mcm2..xnk kawin la mcm ni..

4 bebelan:

afiq berkata...

eeeiii jauhkan dri!!!! sngat berbahye itu jantan...ahahahahhha

nabilah_2908 berkata...

azah..tak semua lelaki tu jahat..jgn kerana lelaki yg ni..azah xmo kawin..:)

shanani_sss berkata...

ermmm
mmg perkahwinan ni byk misterinya....
bukan senang nak berkongsi 2 hati yang berlainan menjadi satu.....

damaiinx berkata...

mak..ai
kang...kene terjah !!whahaa





AwArD